Teoria gier dla Developer-ów i Product Owner-ów
Zastanawialiście się kiedyś, jakie siły rządzą planowaniem sprintów? Może macie despotycznego PO, który zawsze wszystko chce zrealizować jak najszybciej? A Wy za każdym razem musicie walczyć o czas na zapewnienie odpowiedniej jakości rozwiązania? A może te ciągłe „przepychanki” da się jakoś logicznie wyjaśnić? Chciałem Wam przedstawić spojrzenie na planning poker oraz negocjacje zakresu sprintu w oparciu o matematyczną teorię gier. Może skłoni Was ono do zmiany zasad i osiągania lepszych zespołowych wyniki.
Prowadzący: Marek Śmigielski, Product Owner w IDEMIA
Ex-Java Developer, Ex-Support and Maintenance Coordinator, Ex-Start-up Product Owner, Ex-Enterprise System Architect. A obecnie PO w IDEMIA. Miał okazję być odpowiedzialnym za wizję i strategię produktów z obszaru eSIM, ale i Mobile Identity. Pracował z wieloma zdolnymi zespołami developerskimi. Prywatnie, pasjonat data science i poszukiwacz rozwiązań.
Prezentacja odbyła się w ramach serii warsztatów pod hasłem Summer Tech Camp, 03.09.2020, w biurze IDEMIA
90-251 Łódź